piątek, 4 marca 2011

Lewandowski: W końcu się udało!

Już pół godziny po meczu serwis Eurosport.pl rozmawiał z Robertem Lewandowskim. - W końcu się udało - powiedział napastnik Borussii Dortmund, który na szóstego gola w sezonie czekał od listopadowego starcia z Norymbergą.

Lewandowski dla Eurosport.pl

Dość długo czekałem na tego gola, ale w końcu się udało! Są powody do zadowolenia. Bardzo dobrze czułem się w dzisiejszym meczu. To nie do końca tak, że w poprzednich meczach nie mogłem grać tak jak dziś. Wiele zależało też od zadań taktycznych nakreślonych przez trenera. Nie patrzmy na to, co było, tylko na to, co jest dziś. Dziś był zupełnie inny mecz, udało się wygrać i to jest najważniejsze. Zabrakło na pewno szczęścia. W tej sytuacji, dwa na jeden, piłka musnęła o nogi. W ogóle chyba mieliśmy ze trzy poprzeczki! Przy tej mojej okazji, też nie do końca dobrze strzeliłem i bramkarz jakoś obronił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz